Gjykimi i lënies së agjerimit për shkak të përfitimit të kafshatës së gojës… – Shejkh ibn ‘Uthejmin

0
164

Pyetje: Një njeri ka lënë agjerimin e Ramazanit për shkak të fitimit të kafshatës së gojës për të dhe familjen e tij, ç’është puna me këtë?

Përgjigje: Ky njeri i cili e ka lënë agjerimin për shkak të fitimit të kafshatës së gojës për të dhe familjen e tij, nëse e ka bërë këtë duke e komentuar në atë mënyrë se: “Sikur që i lejohet të sëmurit të mos agjerojë ashtu i lejohet edhe atij i cili nuk mund të fiton kafshatën e gojës përveç nëse e prishë agjërimin. Ky pra, e ka bërë këtë nga keqkuptimi.”

Andaj duhet ta kompenzojë Ramazanin nëse ende është gjallë, ose agjerohet për të nëse ka vdekur.

Nëse nuk agjeron përgjegjësi i tij, atëherë për çdo ditë të paagjëruar duhet të ushqehet një i varfur.

Mirëpo nëse e ka lënë agjerimin pa ndonjë keqkuptim, mendimi i vërtetë i dijetarëve është se çdo ibadet kohor, nëse lihet me qëllim derisa të mbarojë koha e tij, ai ibadet më nuk pranohet!

Në këtë rast ai duhet të bëjë vepra të mira, të bëjë gjëra vullnetare dhe të kërkon falje.

Argument për këtë është hadithi i vërtetë: 

“Kush bën një vepër që nuk është prej fesë sonë, ajo vepër është e refuzuar”.

Ibadeti kohor, sikur që nuk lejohet të bëhet para kohe ashtu nuk lejohet të bëhet pas kohe.

 

Mirëpo nëse ka arsye, sikurse mosdija dhe harresa, i Dërguari i Allahut ﷺ për harresën ka thënë:

“Kë e zë gjumi për namaz apo e harron atë, le ta falë në momentin kur i kujtohet, përveç kësaj nuk ka obligim tjetër!”

Ndërsa, për mosdijen ka nevojë për detajizim, mirëpo tani nuk është fjala për të.

BURIMIFetawa erkanul-Islam
Artikulli paraprakA lejohet prishja e agjerimit përshkak punës së rëndë? – Shejkh ibn ‘Uthejmin
Artikulli tjetërDhënia e salamit në namazin e teravive?

LË NJË PËRGJIGJE

Ju lutem! Shkruani komentin tuaj!
Ju lutem! Shkruani emrin tuaj këtu